کاربرد پنکیک برنز
نوشته شده توسط : علیپور

بهترين مارك پنكيك
کاربرد پنکیک برنز
۱٫ پنکیکی را تعیین فرمائید که دو رتبه تیره خیس از رنگ پوست خودتان باشد. از‌آنجا‌که انگیزه پنکیک برنز، تیره خیس کردن پوست فیس شما میباشد رنگی که گزینش میکنید تا حد متعددی به رنگ پوست شما بستگی دارااست. قبلی از خرید، مقداری از آن را روی مچ دست خویش آزمایش نمائید تا مطمئن گردید رنگ پوست شمارا فارغ از اینکه حالتی تصنعی و مصنوعی به آن بدهد گرم خیس و تیره خیس میکند.

در‌حالتی که پوست پر‌نور و سفیدی دارید پنکیک برنز با ته رنگ عسلی گزینش نمائید.
درصورتی که رنگ پوست شما گندمی میباشد پنکیک رزگلد- مسی یا این که با ذرات طلایی تعیین نمائید.
برای پوست های تیره پنکیک برنز یا این که کهربایی شایسته ترین گزینش میباشد.
مقاله دارای ارتباط: کانتورینگ اشکال رخ - یادگرفتن کانتورینگ رخ مبنی بر فرم آن
۲٫ از یک برس پرموی گرد به کارگیری نمایید. در حالتی‌که برس شما خیلی کوچک یا این که محکم باشد ممکن میباشد موقع کاربرد پنکیک سبب ساخت لکه و یا این که رگه رگه شدن پوست شود. برس های منحصر پنکیک برنز هم در بازار موجود هست، گرچه هر برس فونداسیون یا این که رژگونه ای هم که پهناور باشد برای این خواسته کفایت می‌کند.

۳٫ برس را خوب در پنکیک بچرخانید. بهتر میباشد پنکیک را در تعدادی لایه نازک بزنید و به‌تدریج به رنگ متبوع برسید تا اینکه یکباره یک لایه تیره بزنید. به این ترتیب به آرامی انتهای برس خویش را در پودر زده و مازاد پودر را با ضربه زدن بگیرید.

۴٫ پنکیک برنز را به پیشانی تان بزنید. شکلی که پنکیک را به طور می زنید می بایست از بالا تا ذیل رخ به صورت عدد ۳ انگلیسی در هر دو طرف چهره باشد و اولِ آن می بایست از پیشانی آغاز شود. به آرامی برس را در بخش های بیرونی پیشانی و در امتداد خط رشد موهای خویش بکشید.

۵٫ پنکیک برنز را به سیرتکامل ها بزنید. سپس فیس خویش را مثل ماهی توده فرمایید و پنکیک را به سیرتکامل ها بزنید. می‌توانید این عمل را با لبخند زدن هم انجام دهید و از سیب سیرتکامل ها آغاز کرده و به طرف بالا و سمت خط رشد موها بکشید.

۶٫ پنکیک برنز را به استخوان فک خویش بزنید. در پایان صورت ۳ را با کشیدن فرچه در حیطه ی استخوان فک بی نقص فرمایید. این عمل به طور شما صورت و فرم می‌دهد.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: